Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Palivové systémy vznětových motorů
Duda, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá palivovými systémami, predovšetkým ale vstrekovacím systémom Common rail. Najpoužívanejší vstrekovací systém, ktorý je na trhu už takmer dvadsať rokov sa postupne inovuje a zdokonaľuje. Preto okrem popisu jednotlivých častí systému, sú v práci obsiahnuté aj novinky za posledných päť rokov a úvaha o budúcnosti systému
Úprava naftové elektrocentrály pro paralelní chod se sítí
Černý, Martin ; Ctibor, Jiří (oponent) ; Knobloch, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá úpravou naftové elektrocentrály, tak aby po nastartování a stabilizaci bylo možné elektrocentrálu přifázovat na tvrdou síť, případně na jinou elektrocentrálu z důvodu bezvýpadkového převzetí zátěže. Práce se zabývá kompletním řešením. Obsahuje popis jednotlivých částí, čidel a aktivních prvků soustrojí motor-generátor a vysvětlení jejich funkce. Dále se práce zabývá návrhem a vytvořením výkresové dokumentace s volbou vhodné řídící jednotky pro daný systém. Nakonec práce řeší i kompletní realizaci projektu a otestování celého systému v reálném provozu.
Vstřikovací systémy užitkových automobilů
Horníček, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci popisuji části palivového systému a jejich funkci. Dále je zde uveden přehled nejpoužívanějších vstřikovacích systémů s principem činnosti, výhodami a nevýhodami daného provedení. Také je zde zpracována problematika emisních norem. Tato práce obsahuje i seznam předních světových výrobců užitkových automobilů a jimi používaných vstřikovacích systémů. Nakonec je zde uvedeno zamyšlení nad budoucím vývojem vstřikovacích systémů.
Využití odpadních rostlinných olejů jako alternativního paliva pro vznětové spalovací motory
Michna, Lukáš ; Novotný, Pavel (oponent) ; Stodola, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce v úvodu přináší stručný souhrn energetických, ekologických a ekonomických bilancí souvisejících s výrobou a využitím konvenčních paliv pro vznětové motory a nabízí porovnání s možností pohonu těchto motorů recyklovanými rostlinnými oleji coby odpadního produktu z potravinářské výroby. Stěžejní část je zaměřena na laboratorní analýzu významných fyzikálních a chemických vlastností tohoto alternativního paliva a jejich porovnání s vlastností motorové nafty, zejména dle normy ČSN EN 590. V závěru je navržena úprava vozidla se vznětovým motorem k pohonu odpadními rostlinnými oleji.
Hnací ústrojí vozidel Octavia
Pavličík, Lukáš ; Vopařil, Jan (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje hnací ústrojí vozidel Škoda Octavia, která se používala od počátku výroby tohoto vozu do současnosti. Práce má dvě hlavní části. První kapitola se zaměřuje na pohonné jednotky. Každý motor je stručně popsán. Ve druhé části jsou popsány všechny mechanické a automatické převodovky.
Lokomotivní motory ČKD
Kovář, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce obsahuje přehled lokomotivních vznětových motorů ČKD a popis základních specifikací těchto motorů a jejich srovnání s moderními motory vybraných výrobců. Věnuje se také specifickým podmínkám motorů používaných v drážních vozidlech.
Palivové systémy s tlakovým zásobníkem
Buchta, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail pro vznětové motory. Je zde popsán princip funkce, historie systému a jednotlivé funkční součásti. Práce se zabývá aktuálně používanými systémy předních výrobců, aplikací těchto systému v motorech osobních automobilů a jejich vlivem na emise škodlivin ve výfukových plynech. Ze závěru této práce vyplývá, že systém Common Rail je v současnosti tím nejlepším, co lze ve vznětových motorech osobních automobilů použít.
Historický vývoj pístových spalovacích motorů
Kučera, Petr ; Vopařil, Jan (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za úkol charakterizovat základní etapy vývoje pístových spalovacích motorů pro aplikaci v dopravních prostředcích. První část práce obsahuje seznámení s problematikou těchto motorů, jejich základní členění a popis a prvopočátky jejich vývoje. Druhá část práce je zaměřena na současné trendy ve vývoji a směr, kterým by se mohly spalovací motory v budoucnu ubírat.
Písty vznětových motorů osobních vozidel
Jašek, Petr ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá pístní skupinou vznětových motorů. Hlavně je zaměřena na písty vznětových motorů. Dále je proveden návrhový výpočet pístu pro vznětový motor a následné vyhodnocení výpočtů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.